자유게시판

үш қиян мазмұны - үш қиян негізгі идеясы

작성자 정보

  • Cecil 작성
  • 작성일

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=үш қиян мазмұны үш қиян негізгі идеясы
 
 
үш қиян мазмұны - үш қиян негізгі идеясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=афоризм қазақша мысалдар абайдың афоризм сөздері
 
 
афоризм қазақша мысалдар - абайдың афоризм сөздері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=385 бұйрық 385 бұйрық балабақша
 
 
385 бұйрық - 385 бұйрық балабақша [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=әл фарабидің мемлекет басқару жайлы пікірлерін негізге алған ағылшын ғалымы әл фараби өмірбаяны
 
 
әл фарабидің мемлекет басқару жайлы пікірлерін негізге алған ағылшын ғалымы - әл фараби өмірбаяны [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=ғылым күні сценарий 12 сәуір ғарышкерлер күні
 
 
ғылым күні сценарий - 12 сәуір ғарышкерлер күні [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=әдеби сын туралы қысқаша мәлімет әдеби сын жазу үлгісі
 
 
әдеби сын туралы қысқаша мәлімет - әдеби сын жазу үлгісі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Ақыл сөздер (дидактикалық сөздер), нақыл сөздер (афоризм) деп екіге бөлу керек Абай шығармаларынан ақыл, нақыл сөздерге бірнеше мысалдар Абайдың өмірі және. Құлық туралы мысал жөнімен келетін өсиет мазмұнды эссе ретін- дегі сөздері және діни ғибрат ретінде жазған біраз дидактикалары жатады. Олар: «Он үшінші. Афоризмнің баламасы ретіндегі ділмар терминін А.Байтұрсынов енгізді. Ал Шәкәрім Құдайбердиев "мәнді сөздер" деп атайды. Ділмар сөз ойды жинақтап, тереңдетіп. Адамның баласы бауырың. Ер артық сұраса да азға разы болады. Ез аз сұрар, артылтып берсең де разы болмас. Өзің үшін еңбек қылсаң, өзі үшін оттаған. Әл-Фарабидің мемлекеттік құры­лым және мемлекет басқару тео-риясын зерттеу қазіргі демократиялық қоғам­ның дамуындағы өзекті мәсе­лелердің бірі. Әл-Фараби «Қайырымды қала тұр. Әл-Фарабидің еңбектері күні бүгінге дейін өз мән-маңызын жоғалтқан жоқ. Әл-Фарабидің мемлекет, ел басқару жөніндегі тұжырымдары, әлеуметтік-этикалық саяси. ӘЛ-ФАРАБИДІҢ МЕМЛЕКЕТТІК БИЛІК ЖӘНЕ БАСҚАРУ ТУРАЛЫ ІЛІМІ Әл-Фараби өлеңдерінің негізгі тақырыбы — өмірдің мән-мағынасы жайлы Зерттеуші-ғалымдар әл-Фарабидің. Әл-Фараби білімге деген құштарлығының арқасында Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» атанды. Ол 150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар жазып қалдырды. Ғалым философия мен логика.Тақырыбы: 2 2 жоғары білім беру жүйесін мемлекеттік басқару 12 сәуір ғарыш күні. Мақсаты: Қазақстан еліндегі Байқоңыр ғарыш айлағының және ғарышкер мерекесіне орай Кеңес үкіметінің және қазақ еліндегі тұңғыш ғарышкерлер туралы мәлімет беру. Жаңалық Редакция таңдауы. 12 сәуір – Дүниежүзілік авиация және ғарышкерлер күні. Бүгін халықаралық ғарышкерлер күні. 1961 жылы 12 сәуірде. 12 сәуір күні ғарышкерлер күніне орай «Ғарышкерлер күні» атты тәрбие сағаты өтті. Оқушыларға ғарыш әлемі, ғарышкерлер күні туралы мағлұмат берілді. 12 сәуір Ғарышкерлер күні Тақырыбы:Ғарыш әлемі. Мақсаты: Балаларды ғарыш әлемімен таныстыру. Ғарышкерлер туралы мәлімет беру арқылы ғарышкерлерге деген сый. 12 сәуір ғарышқерлер күні. 1. 2. Ғарыш кемесі. *Ғарыш кемесі. 3. Лайка. — ғарышқа сапар шеккен әлемдегі тұңғыш. тіршілік иесі. 1957 жылдың 3-қарашасында.Әдеби сын. Материал туралы қысқаша түсінік Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі. Курс ұзақтығы: 28 академиялық сағат. Бізге хат жазу -71 б. «Асыл арналарды» оқығаннан кейін: Ж.Молдағалиевтың кітабы туралы эссе// Қазақ әдебиеті. Өсу, өрлеу кепілі: Әдеби-көркем сын туралы. Әдеби сын бүгінгі уақытта өзінің бастапқы мағынасынан сәл өзгеріске ұшырағанын мойындауымыз керек. Ол мәтінді күл-талқанын шығарып сынау немесе шығармаға баға беруден тұрмайды. Әдеби сын жазу талданатын шығарма туралы қысқаша ақпарат беру. Шығарма тезисін 1-2 сөйлеммен сипаттау. Автор ұсынған аргументтерді сипаттап болған соң, өз тұжырымын жасау. Ол өмір шындығы мен әдеби шығармадағы көркем шындық арақатынасын саралап, көркем шығарманы әдеби тұрғыдан бағалайтын, әдеби дамудың ағымдағы.
мәдениет пен өркениет ұғымдарының айырмашылығы
әлемге танымал қазақстанның көрікті жерлері
бір қарлығаш ұя салып балапандарын асырап жүреді жалғасы
әдеби шығармалар оқу
эссе тақырыптары жауаптары

.
==============================================================

~~~~~ 2 2 жоғары білім беру жүйесін мемлекеттік басқару ~~~~~

==============================================================
.

관련자료

댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.