спорттық ұжымды қалыптастыру және оған басшылық жасау - негізгі ұжым деген не
작성자 정보
- Vivien 작성
- 작성일
본문
спорттық ұжымды қалыптастыру және оған басшылық жасау - негізгі ұжым деген не [Подробнее...]
Спорт ұжымын қалыптастыру және оған басшылық жасау Жаттықтырушының тәрбиелік жұмысының ерешеліктері. Жаттықтырушының спорттық ұжымдағы. Көлемі: 35 бет. Таңдаулыға: Оқушылар ұжымын қалыптастыру. Ұжым дегеніміз бір мақсат көздеген бірнеше адамнан құрылған топ. Ұжымда жеке адамның жан-жақты дамуына жақсы жағдайлар жасалады. Сауықтыру және оңалту бағытындағы спорттық секцияларды және топтарды ұйымдастыру жолдары. Физкультура, Сауықтыру және оңалту бағытындағы спорттық секцияларды және топтарды ұйымдастыру жолдары. 5В – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша «Білім туралы» Заңына сай және Дене шынықтыру және спорт пәнінің типтік жоспардың негізінде. Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасына ықпалы Негізгі ұжым бұл контактылы ұжымдардың қалыптастыру үшін не істеуіміз қажет деген сұраққа С. Жақыпов (Психолгия. Ұжым жан жақты тәрбие берудің аса маңызды құралы. Н.К.Крупская, А.С.Макаренко, В.А.Сухомлинский т.б. педагогтардың еңбектерінде ұжым теориясының. Топтасып жұмыс жасау, ұжымдықтың негізгі белгілері толық іске асады,ең азы 3 оқушы, ең көбі 6-7 оқушы; топаралық жұмыс, топаралық мақсат, міндет айқындалады, оқушылардың топаралық жұмысына мұғалім басшылық етеді 2.2 Оқыту процесіндегі оқушыларды ұжымын нығайту жолдары. Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса маңызды мәселелердің бірі ұжым алдындағы мақсатты перспективаны таңдау. Ұжым тәрбиелік ықпал жасау үшін оның дамуы, ілгері жылжуы керек. Бұл жерде қозғалыстың себебін, дамудың мүмкіндігінің сырын ашып алған жөн. Ұжымдық іс-әрекеттің тәрбиелік тиімділігінің қажетті шарттарының бірі: оған кәсіби педагогикалық басшылық ету. Дене тәрбиесі сабағында. Дене жаттығуларын ұйымдастыру. Дене шынықтыру мен спортты басқару әдістері. Оқушылар мен дене тәрбиесін ұйымдастыру. Дене шынықтыру мен спортты қаржыландыру. Менеджмент мақсат қоюға, жоспарлауға және саясатты қалыптастыруға міндетті. Ол үшін болжам жасайды. Ол дайындық, негізгі және қортынды бөлімдерден іұрады. Дайындық бөлімінің мақсаты-спортшы денесін негізгі бөлімде отетін қарқынды, көлемді жұмысқа дайындау. Тэрбие жүмыстарының жоспарын бүкіл ұжым мүшелерімен бірлесе жасау. Пайдаланылган әдебиеттер. 168. Спорттық-сауықтыру іс шараларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ненің негізінде жүргізіледі? A) міндеттер мен жауапкершілікті дүрыс үлестіру негізінде Б) тәрбиешілер мен жаттықтырушы санын көбейту негізінде B) түнгі кезекшілік үйымдастыру негізінде Г) полицияның көмегімен Д) балалардың жауапкершілігін арттыру негізінде. Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасына ықпалы Негізгі ұжым бұл контактылы ұжымдардың қалыптастыру үшін не істеуіміз қажет деген сұраққа С. Жақыпов (Психолгия. Менеджмент мақсат қоюға, жоспарлауға және саясатты қалыптастыруға міндетті. Ол үшін болжам жасайды. Ол дайындық, негізгі және қортынды бөлімдерден іұрады. Дайындық бөлімінің мақсаты-спортшы денесін негізгі бөлімде отетін қарқынды, көлемді жұмысқа дайындау. Тэрбие жүмыстарының жоспарын бүкіл ұжым мүшелерімен бірлесе жасау. Пайдаланылган әдебиеттер. 168. Спорттық-сауықтыру іс шараларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ненің негізінде жүргізіледі? A) міндеттер мен жауапкершілікті дүрыс үлестіру негізінде Б) тәрбиешілер мен жаттықтырушы санын көбейту негізінде B) түнгі кезекшілік үйымдастыру негізінде Г) полицияның көмегімен Д) балалардың жауапкершілігін арттыру негізінде. Топтасып жұмыс жасау, ұжымдықтың негізгі белгілері толық іске асады,ең азы 3 оқушы, ең көбі 6-7 оқушы; топаралық жұмыс, топаралық мақсат, міндет айқындалады, оқушылардың топаралық жұмысына мұғалім басшылық етеді 2.2 Оқыту процесіндегі оқушыларды ұжымын нығайту жолдары. Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса маңызды мәселелердің бірі ұжым алдындағы мақсатты перспективаны таңдау. Ұжым тәрбиелік ықпал жасау үшін оның дамуы, ілгері жылжуы керек. Бұл жерде қозғалыстың себебін, дамудың мүмкіндігінің сырын ашып алған жөн. Ұжымдық іс-әрекеттің тәрбиелік тиімділігінің қажетті шарттарының бірі: оған кәсіби педагогикалық басшылық ету. Ол контактілі және негізгі болып екіге бөлінеді. Контактілі ұжым — ұжым белгілері бар бастауыш топ. Негізгі ұжым — бұл контактілі ұжымдардың бірлестігі. Ұжым (collectives –лат. «жинақтық») қоғамдық маңызды мақсаттар, ортақ құндылықты бағалау және бірігіп дасайтын қызметтер мен қарым-қатынас негізінде адамдардың әлеуметтік біріккен қоғамы деп қарастырылады. Топты басқару өндірістік оқытудың шебері және сынып жетекшісінің басшылығымен жүзеге асады. Тәрбиелік ұжым оның мүшелерінің өзін-өзі тануына, дамытуына зор үлес қосады. Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса маңызды мәселелердің бірі ұжым алдындағы мақсатты перспективаны тандау. Осыған орай А.С.Макаренконың теориялық мұрасына сүйеніп, оның жақын, орта және қашық атты перспективаларын еске түсірген жөн. Кіріспе. Спорттық жаттығулардың жүйесі. Жаттығуды ұйымдастыру түрлері. Спорт жаттығуының принциптері. Өйткені ол спортшыны тәрбиелеуде аса маңызды тұлға болып табылады. Жаттықтырушының педагогикалық шеберлігі оның тәжірбиесіне ғана емес, сондай-ақ спортты таңдаған түрінің теориялық жағынан да терең біліміне байланысты екендігі даусыз. Қолынан келмей жатқан нәрселерді көрсетіп, ерінбей бірнеше рет қайталап, оларды жарыстарға апарады да жеке-жеке әңгімелесіп, команда ішінде жақсы көңіл күй қалыптастыру да жаттықтырушының міндеті. Өзі балалармен бірге жаттығу жасап, олар 2-3 сағат жаттықса, оқытушы олардан артық уақыт жаттығады, үлгі болғаны дұрыс. Ұжым жан жақты тәрбие берудің аса маңызды құралы. Н.К.Крупская, А.С.Макаренко, В.А.Сухомлинский т.б. педагогтардың еңбектерінде ұжым теориясының. Менеджмент мақсат қоюға, жоспарлауға және саясатты қалыптастыруға міндетті. Ол үшін болжам жасайды. Ол дайындық, негізгі және қортынды бөлімдерден іұрады. Дайындық бөлімінің мақсаты-спортшы денесін негізгі бөлімде отетін қарқынды, көлемді жұмысқа дайындау. Тэрбие жүмыстарының жоспарын бүкіл ұжым мүшелерімен бірлесе жасау. Пайдаланылган әдебиеттер. 168. Спорттық-сауықтыру іс шараларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ненің негізінде жүргізіледі? A) міндеттер мен жауапкершілікті дүрыс үлестіру негізінде Б) тәрбиешілер мен жаттықтырушы санын көбейту негізінде B) түнгі кезекшілік үйымдастыру негізінде Г) полицияның көмегімен Д) балалардың жауапкершілігін арттыру негізінде. Ұжым (collectives –лат. «жинақтық») қоғамдық маңызды мақсаттар, ортақ құндылықты бағалау және бірігіп дасайтын қызметтер мен қарым-қатынас негізінде адамдардың әлеуметтік біріккен қоғамы деп қарастырылады. Топты басқару өндірістік оқытудың шебері және сынып жетекшісінің басшылығымен жүзеге асады. Тәрбиелік ұжым оның мүшелерінің өзін-өзі тануына, дамытуына зор үлес қосады. Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса маңызды мәселелердің бірі ұжым алдындағы мақсатты перспективаны тандау. Осыған орай А.С.Макаренконың теориялық мұрасына сүйеніп, оның жақын, орта және қашық атты перспективаларын еске түсірген жөн. Тактикалық тәсілдерді,оларды орындау жолдарын тәжірибе жүзінде меңгеру. 6. Қарсыласына психологиялық басымдылық көрсете алу шеберлігін қалыптастыру, оны ыңғайсыз жағдайда жарысуға мәжбүр ету. 7. Өткен жарысты талдау, тиімді тактикалық әрекеттерді жетілдіру. Тактикалық дайындық кезінде мынадай әр түрлі жолдар қолданылады: алдын-ала жасалған тактикалық жоспарды жаттықтыру сабақтарында,жарыс жағдайына ұқсас жағдайларды қайталау,арнайы кітаптар оқу,әңгіме өткізу, бейне жазумен түсірілген жарыстарды көру, оны жан-жақты талдау. Психологиялық дайындық процесі екі бөлімнен тұрады: Жалпы психологиялық дайындық.
бұлт басқан күн бетін скачать, көздеріңе мұң қараймын скачать машина затормозила так резко, действия при дтп рк логикалық функция дегеніміз не, логикалық функциялар информатика гол марокко - португалия, чемпионат мира по футболу fifa 2022tm в катарe расписание олардың бәрі ақкөңіл, ішкі істер министрі ахметжанов ратайштар деген кім пиковит таблетки, пиковит таблетки цена алматы коды от домофонов екатеринбург, изготовление ключей алматы цена шеңбер геометриялық салулар
көлікті пайдалану және
дөңес төртбұрыштың бұрыштарының қосындысы
речные монстры последний сезон
скоростной поезд ташкент - самарканд
мунафик 3
.
==============================================================
~~~~~ сталиндік ұжымдастыру ~~~~~
==============================================================
.
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.