жаңа тақырыпты түсіндіру әдістері - заманауи әдіс тәсілдер
작성자 정보
- Fiona Oddo 작성
- 작성일
본문
жаңа тақырыпты түсіндіру әдістері - заманауи әдіс тәсілдер [Подробнее...]
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер жиынтығы. Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), дос туралы шыгарма 4 сынып оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын. Жаңа әдіс- тәсілдер" Инфоурок. Топқа бөлу әдістері: 1. сайыты арқылы оқушыларды топқа бөлуге болады. Аты-жөндерін енгізіп, іріктеу командасы көмегімен өзіміз қалаған. Менің пікірімше сабақтың тиімділігі: оқушы шығармашылық деңгейге мұғалім арқылы емес, өз іс-әрекеті арқылы жетті. Жаңа әдіс-тәсілдердің ұтымдылығы да осында. Оқушы ұстаздың тереңнен ойластырылған әдіс-тәсілдеріне сүйене отырып, жаңа ұғымдарды, түсініктерді игеруге қадам жасап, қызыға жұмыс істеп. Креативті әдістер 6. АКТ. Заманауи әдіс-тәсілдер YouTube. Жауап табу үшін студенттер тақырыпты өз бетінше немесе топпен зерттеуі керек (бұл сізге байланысты). Бұл әдіс олардың проблемаларды шешу және зерттеу дағдыларын дамытуға көп көмектеседі. Ауызша-бұл оқушыларға монологиялық біржақты әсер етуді қамтитын оқыту әдістері. Ауызша презентацияның келесі түрлері бар: әңгіме, нұсқаулық, дәріс, түсіндіру. Жаңа тақырыпты түсіндіруге берілген белсенді әдістер. Атырау қаласы. «Үш тілде оқытылатын дарынды балаларға арналған №30 мектеп гимназиясы» Жоғары санатты, зерттеуші, бастауыш сынып. Осыған орай мұғалім алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және технологияларды, тілдерді меңгеру, оларды тиімді қолдану міндеті. Топқа бөлу әдістері: 1. сайыты арқылы оқушыларды топқа бөлуге болады. Аты-жөндерін енгізіп, іріктеу командасы көмегімен өзіміз қалаған. Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты талдап, бірігіп жұмыс жасауына жол ашу. Тапсырмаларды оқытушы топтарға барып, бақылайды, бағыт. Оқыту әдістерінің басты қызметі — оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Оқыту әдіс-тәсілдері: Құндылықты-бағдарланған тәсіл. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілін қолдану арқылы оқушылардың. Оқушылар өзара достық қатынаста болады; • Бір-бірінен сұрай отырып білімдерін жетілдіреді. • Өзгелерге ойын жеткізу үшін өз шешімін дәлелдеп үйренеді; • Менен.
мен және мектеп ережесі тренинг мәшһүр жүсіп көпеев шығармаларының ерекшеліктері, мәшһүр жүсіп көпеев туралы қызықты мәліметтер бешбармақты қалай жейді волейбол үйірмесінің жоспары, волейбол қысқа мерзімді жоспар склонения по лицам в казахском языке онлайн, просклонять слово по падежам на казахском языке мектеп бассүйек бөлімдері
циклограмма мектепалды даярлық 2020 2021 оқу жылы интернет сатылым информатика, интернет маркетинг деген не жаңылтпаштар ағылшынша, ағылшынша өлеңдер
сумен әрекеттесіп сілті түзетін металдар қатары
дәлелді медицина тест жауаптарымен
кала мен ауылдын айырмашылыгы
соз куган дуниеге отеди
оқмпу университеті оқу ақысы
.
==============================================================
~~~~~ стандарттау және сертификаттау ~~~~~
==============================================================
.
관련자료
-
이전
-
다음
댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.