자유게시판

көру қабілеті бұзылған балалар - көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім беру

작성자 정보

  • Valentin Achen 작성
  • 작성일

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көру қабілеті бұзылған балалар - көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім беру [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оларда психикалық дамуы тежелген, көру және есту қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілетінің ауыр бұзылыстары бар балалар, аутизмге шалдыққан және тірек-қозғалыс. Әрбір мемлекет қоғамында мүмкіндігі шектеулі балалар өмір сүріп, білім алып, тәрбиеленуде. Олар белгілі бір ортаға, қоғамға тәуелді. Көру қабілеті бұзылған балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Көру қабілетінің бұзылысы сезіну, қабылдау, елестету және т. с. с. бірқатар. 1) балалар мен жасөспірімдердің көру қабілетінің бұзылуын ерте анықтауға бағытталған алдын алу тексерістерін жыл сайын ұйымдастыруды және өткізуді; 2). Нашар көретіндер. Көзі көрмейтін ұлы тұлғалар. Көруінде ауыткуы бар түлғаларды арпайы оқыту жүйесі. Инклюзивті оқыту барлық балалардың мұқтаждықтарын. Ресурстық орталық көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім беретін мектептерге консультативтік-әдістемелік көмек көрсетуге мүмкіндік. Бұзылған, шыккан соз туралы не билетининди айт аутистік спектрі бұзылған 1221 бала тәрбиеленуде. Одан бөлек, 45 балабақшада 300-ден астам баланы қамтитын инклюзивті білім беру топтары жұмыс істейді. Көру қабілеті бұзылған балаларда бұл қорқыныш негізделген, ұтымды және әдетте әлеуметтік өзара әрекеттесумен және өз болашағын жоспарлаумен байланысты. Көру қабілеті бұзылған балалардың білім алуға тең қол жеткізуін қамтамасыз ету және оларды сапалы біліммен қамту мақсатында Қазақстан Республикасының. Оларда психикалық дамуы тежелген, көру және есту қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілетінің ауыр бұзылыстары бар балалар, аутизмге шалдыққан және тірек-қозғалыс. Инклюзивті білім беру – бұл барлық бала өздерінің физикалық, ақыл-ой, интеллектуалды және басқа ерекшеліктеріне қарамастан, жалпы білім беру. Көру қабілеті бұзылған балалардың білім алуға тең қол жеткізуін қамтамасыз ету және оларды сапалы біліммен қамту мақсатында Қазақстан Республикасының. Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім берудегі ерекшеліктері мен кездесетін қиыншылықтар бала жалпы білім беретін мектепте оқытылса, сол сыныпқа. Көру қабілеті бұзылған балалар, әсіресе жас балалар, өз сезімдерін түсіндіре алмайды. Ата-аналар дамуды мұқият қадағалап, cocobee караганда баланың кез-келген шағымына назар аударуы керек. Уақытылы емдеуді.

тәуелсіздік эссе 4 сынып, тәуелсіздік тұғырым эссе 4 сынып новый театр оперы и балета алматы, новый театр балета алматы афиша әділет заң сайты заңдар қр экологиялық кодексі презентация, экологиялық кодекс 2023 мерке бекінісін басып алған жыл

выготский жақын даму аймағы [Читать далее...]

Выготскийдің айтуы бойынша, жақын арадағы даму аймағы (ЖАДА) – оқушының өз бетінше шешкен міндеттердің көмегімен анықталған өзекті даму деңгейі мен. Admin. Выготский Лев Семенович (1896–1934) атақты орыс психологы. Жоғарғы психикалық дамудың функцияның дамуы және мәдени – тарихи концепциясын салушы, психологиядағы методология. Выготскийдің тарихи мәдени теориясы. Жақын арадағы даму аймағында жұмыс Білім айнасы газеті. Тұлғаның дамуы білім беру міндеттері тұрғысынан екі мағынаға ие: 1) тұлғаны қоғамдық өмірдің әр түрлі саласына жауапкершілікпен қатысуға тәрбиелейді; 2). Жақын арадағы даму аймағында жұмыс. Мақалалар 0 27,622 қаралған Орыстың көрнекті ғалымы Лев Семенович Выготскийдің психология ғылымында ерекше орын алатын бала дамуының жақын арадағы. Выготский бойынша даму сатысы. Выготский адам психикасының мәдени-тарихи дамуы және «бала психикасының жақын арадағы даму аймағы» дел аталатын тұжырымдарын. Л.С.Выготскийдің психология ғылымында ерекше орын алатын теориясы – бала дамуының жақын арадағы аймағы деп аталады. Бұл теорияның түпкі мәні – баланы тәрбиелеп оқыту, оған білім беріп. Жақын және ӛзекті даму аймағы туралы ереже. «Жақын даму аймағы» мәнінде, Л. С. Выготский «жетілу ҥдерісіндегі қызметтерді, яғни, әзірше ҧрық кҥйіндегі. Жақын даму аймағы" көрнекті кеңес психологы Л.Выготский оқыту мен дамудық байланысын (О-Д) зерттеп, егер оқыту баланың өзекті даму аймағында жүрсе, онда ол баланы дамытпайды деді. Выготский бойынша даму сатысы. Выготский адам психикасының мәдени-тарихи дамуы және «бала психикасының жақын арадағы даму аймағы» дел аталатын тұжырымдарын.


как сдать ielts в казахстане
сегиз кырлы бир сырлы что значит
қоңыр күз еді эссе
требования по защите докторской диссертации phd в казахстане 2023
дефицит воды в казахстане эссе

.
==============================================================

~~~~~ жұмыла көтерген жүк жеңіл тәрбие сағаты ~~~~~

==============================================================
.

관련자료

댓글 0
등록된 댓글이 없습니다.